MAJID191(فوتبالی ترین)
MAJID191(فوتبالی ترین)



مذاكره بزرگ پرسپوليس:بازگشت سایه دنیزلی

باشگاه پرسپوليس همچنان خبرسازترين سوژه فوتبال ايران است. ديگر همه چيز محدود به زمين تمرين يا ميدان مسابقه نيست و حالا ماجراهاي پرسپوليس با رخنه به سفارتخانه تركيه ابعاد بين‌المللي پيدا كرده. ماجرا از اين قرار است كه در فاصله كمتر از يك روز پس از پخش شدن شايعه بازگشت علي دايي به نيمكت اين تيم، خبر ديگري مبني بر آغاز مذاكره نمايندگان پرسپوليس با مصطفي دنيزلي رسانه‌ها را درنورديد. انتشار اين خبر مهر تاييدي بود بر اين موضوع كه تيم تصميم‌گيرنده در اداره باشگاه، تلاش آشكاري را ‌براي پيدا كردن جانشين حميد استيلي آغاز كرده‌اند.

صبح ديروز حميد استيلي كه او نيز براي ادامه كار در پرسپوليس به سراغ ايده‌هاي جديدي رفته، بازيكنانش را پس از جلسه تمريني، ‌به دانشكده روانشناسي دانشگاه تهران برد تا ذهن و روان شاگردانش را براي بازي‌هاي بعدي آماده كند. استيلي كه پيش از اين مدعي شده بود مشكل اصلي بازيكنانش مسائل روحي و رواني است ساعتي را به همراه اعضاي تيم با يكي از متخصصان روانشناسي گذراند. سرمربي پرسپوليس اصرار زيادي داشته كه اين نشست رسانه‌اي نشود و حتي بازيكنان تيمش را از انجام هر گونه مصاحبه پس از اين نشست منع كرد غافل از اينكه مقارن با همين ماجرا رسانه‌ها خبر احتمال حضور دنيزلي در پرسپوليس را روي خروجي خود قرار دادند تا استيلي را از نظر روحي و رواني تحت فشار بيشتري بگذارند.

مذاكره با مصطفي دنيزلي نشان داد كه به گفته‌هاي علي پروين مبني بر اينكه حتي شكست‌هاي بعدي هم وضعيت استيلي را به خطر نمي‌اندازد، چندان اعتباري نيست و ممكن است در فاصله كوتاهي سايه مربي ديگري بر نيمكت اين تيم بيفتد.



دنيزلي مي‌آيد؟

بي‌ترديد هواداران فوتبال ايران از حضور مصطفي دنيزلي در فوتبال ايران خاطرات خوبي دارند. مربي صاحب‌سبك و تواناي ترك‌تبار چه در زماني كه در پاس بود و چه در دوران حضورش در نيمكت پرسپوليس دل طرفداران فوتبال را با ارائه بازي‌هاي تهاجمي و چشمنواز برده بود و تنها به اين دليل كه تيم‌هاي او هميشه در آخرين گام شكست خوردند و قهرماني را نصيب او نكردند، مجبور به ترك ايران شد. در سه چهار سال اخير هم هر از گاهي نام او براي هدايت برخي از تيم‌ها به گوش رسيد اما آقا مصطفي نيامد كه نيامد. او كه هرگز علاقه وافرش را به شهر تهران پنهان نكرد، بارها از روزهاي حضورش در فوتبال ايران تعريف كرد اما به هر طريق تاكنون بازگشت او به فوتبال ايران ميسر نشده است. ديروز هم در شرايطي از مذاكره پرسپوليس با آقا مصطفي خبرهايي منتشر شد كه به نظر نمي‌رسد وصلت مجددي ميان دو باشگاه پرطرفدار پايتخت صورت گيرد.

مدير برنامه‌هاي دنيزلي درباره مذاكره پرسپوليس با مرد ترك‌‌تبار چندان ابراز اميدواري نمي‌كند. شهراد ناظمي مي‌گويد: «دوستاني كه به نمايندگي از پرسپوليس و با استفاده از روابط سفارت تركيه، وارد مذاكره با دنيزلي شده‌اند، متاسفانه راه را اشتباه رفته‌اند. طبيعتا اين راه مناسبي براي جذب اين مربي نيست. كساني كه از طريق سفارت وارد مذاكره مي‌شوند كار تخصصي در اين زمينه انجام نداده‌اند و طبيعتا مذاكره با افراد غيرمتخصص ممكن است به نتيجه دلخواه نرسد.»

ايجنت دنيزلي معتقد است كه علاوه بر مسير نامطمئني كه براي مذاكره طي شده ماجراهاي ديگري هم هست كه توجه به آنها ضروري به نظر مي‌رسد. به هر حال دنيزلي از روزي كه از فوتبال ايران رفت تا به امروز تفاوت‌هاي زيادي كرده است. ظاهرا مربي ترك‌تبار در زندگي خانوادگي‌اش تغييراتي ايجاد كرده و همسر ديگري اختيار كرده است. از طرف ديگر با موفقيت‌هايي كه دنيزلي با تيم بشيكتاش در دو سه سال گذشته به دست آورد و قهرمان تركيه شد و حتي در ليگ قهرمانان اروپا تا رويارويي با منچستر يونايتد روبه‌رو شد طبعا دستمزد بسيار بالاتري را نسبت به روزهاي حضورش در پاس و پرسپوليس طلب خواهد كرد. در واقع مربي بزرگي در حد دنيزلي دست‌كم سالي 2 ميليون يورو خواهد گرفت، رقمي كه به احتمال قوي در توان پرداخت پرسپوليس با اين همه بدهي نيست.

نكته ديگر اينكه ظاهرا دنيزلي در حال استراحت خودخواسته است و با وجود پيشنهاد خوب بشيكتاش حاضر به همكاري مجدد با اين تيم بحران‌زده نشده. در عين حال نمي‌توان از برخي مقاومت‌هاي دروني در باشگاه پرسپوليس نيز بي‌تفاوت گذشت. طبيعتا حضور دنيزلي در پرسپوليس باعث مي‌شود اختيارات برخي از افراد مدعي در اين باشگاه به شدت محدود شود.

جالب است كه دنيزلي با وجود علاقه‌اي كه به شهر تهران و كار كردن در باشگاه پرطرفداري مثل پرسپوليس از خود بروز داده اما هنوز هيچ پالس مثبتي را براي تيم مذاكره‌كننده نفرستاده است. به نظر مي‌رسد شانس پرسپوليس براي وسوسه كردن آقا مصطفي زياد نيست و حداقل بايد يكي دو هفته‌اي براي گرفتن جواب مثبت يا منفي از سوي مربي ترك صبر كرد. پرسپوليس اين هفته با نفت تهران صدرنشين غيرمنتظره ليگ برتر بازي دارد و يك لغزش ديگر ممكن است اوضاع را وخيم‌تر از هميشه كند.

كركري‌هاي نفت و فركي

ديدار پرسپوليس با نفت تهران اگر در هفته اول ليگ برتر رخ مي‌داد قطعا هيچكس شانس برد را به زردهاي تهران نمي‌داد اما حالا و در حالي كه در آستانه هفته يازدهم ليگ، صدرنشيني در اختيار نفت است و پرسپوليس هم در رتبه دهم جدول قرار گرفته، قطعا پيش‌داوري سخت‌تر از هميشه است. اين را مي‌توان در جملات جسورانه حسين فركي و كركري‌هايش براي پرسپوليسي‌ها نيز جست‌و‌جو كرد.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران درباره آخرين شرايط تيمش در آستانه ديدار با پرسپوليس گفته است:«مثل ديگر بازي‌ها،‌ بازي سختي با پرسپوليس داريم. به اعتقاد من در ميان تيم‌هايي كه در جدول هستند، اين بازي خيلي با ساير بازي‌ها تفاوتي ندارد اما به دليل شرايطي كه پرسپوليس دارد، حساس شده است.

همين كه ما در صدر جدول هستيم و همين كه پرسپوليس اوضاع خوبي ندارد، باعث شده كه اين بازي بيشتر از قبل حساس و دشوار شود. پرسپوليس در اين فصل فراز و نشيب‌هاي زيادي داشته است. با اين حال آن‌ها در ورزشگاه آزادي بازي مي‌كنند و مطمئنا اين بازي مي‌تواند بازي زيبايي از كار دربيايد.»

فركي براي اينكه تيمش را براي برد تهييج كند مي‌گويد:«ما به دنبال اين هستيم كه دست پر از آزادي خارج شويم. فصل گذشته هم ما در ديدار برگشت‌مان در زماني به مصاف پرسپوليس رفتيم كه اين تيم در شرايط خوبي قرار نداشت. البته فصل قبل در آن بازي 5 گل از پرسپوليس خورديم و اميدوارم كه امسال اين نتيجه جور ديگري رقم بخورد.

سرمربي نفت با اعتماد به نفس ويژه‌اي تلاش مي‌كند صدرنشيني نفت‌را موجه جلوه دهد: «ما تيم بدون حاشيه‌اي هستيم. بازيكنان جوان و با انگيزه‌اي داريم و همه چيز سر جايش است. البته تفاوت‌هايي هم با ساير تيم‌ها داريم و همين مسائل باعث شده كه ما بتوانيم به صدر جدول برسيم. البته پرسپوليس در حال حاضر شرايط خوبي ندارد و دوست نداشتم كه در اين موقعيت پرسپوليسي‌ها با آن‌ها روبه‌رو شويم. وضعيت نيمكت اين تيم آنچنان مشخص نيست، هرچند كه در فوتبال روز دنيا هيچ مربي‌اي از آينده خود خبر ندارد.»

نفت در شرايطي به مصاف پرسپوليس مي‌رود كه حداقل در اين بازي علي پروين حضور پررنگي در مسائل فني سرخ‌ها خواهد داشت. فركي در اين مورد مي‌گويد: «به هر حال پروين از بزرگان پرسپوليس است و شخصيتي است كه هميشه با اين تيم بوده. فكر مي‌كنم بهترين جايي كه پروين مي‌تواند در فوتبال ما باشد، پرسپوليس است. اميدوارم باشگاه‌هاي ديگر هم چنين كاري بكنند و افراد فوتبالي را سر كار بياورند.»
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

<-PollName->

<-PollItems->